Tymes4 biedt nieuwe functionaliteit: Fanclub Management
In België en vooral Duitsland zie je dat veel voetbalclubs te maken hebben met tientallen – zo niet honderden – georganiseerde supporterskernen/fanclubs. Deze fanclubs verkopen o.a. kaarten voor busreizen naar wedstrijden die zij eigenhandig organiseren en in veel gevallen krijgen leden van fanclubs voorrang en korting op deze kaarten. De hoeveelheid werk die hierbij komt kijken, voor zowel voetbalclubs als fanclubs, is gigantisch. Ormer ICT heeft hiervoor een slimme oplossing ontwikkeld!
Onlangs hebben wij de zogeheten Fanclub Management functionaliteit toegevoegd aan ons ticketing platform Tymes4. Deze functionaliteit brengt veel gemakken:
- Fanclubs zijn in staat om online lidmaatschappen te verkopen voor ‘hun’ fanclub en om bijvoorbeeld busreizen aan hun leden te verkopen
- Voetbalclubs zijn in staat om iedere fanclub een eigen contingent te geven (inclusief voordelen zoals voorrang en aangepaste tarieven), waarbinnen hun fans zelf een kaart kunnen kopen
- Fans zijn in staat om gelijktijdig zowel een wedstrijdkaart als bijvoorbeeld een busreis van diens fanclub te kopen in de ticketshop van diens eigen voetbalclub
Met het toevoegen van deze functionaliteit is er een antwoord voor voetbalclubs – ook in Nederland – die bijvoorbeeld uitdagingen hebben op het gebied van mobiliteit (modal shift). Of voor voetbalorganisaties die supporterskernen willen activeren en een antwoord zoeken op de vraag hoe zij op efficiëntie wijze bevoegdheden en voordelen kunnen delegeren en toebedelen aan georganiseerde supporterskernen.
Contact
Interesse in samenwerking?
Wil jij meer weten over ons state-in-the-art ticketing platform, dan kom ik graag met je in contact! Ook als je je als leverancier begeeft in het eco-systeem van een voetbalclub zou ik graag kennismaken en eens van gedachten wisselen.
Vragen?
Frank staat voor je klaar
Frank van Eijsden
Chief of Operations
“Professionele voetbalorganisaties helpen het maximale uit hun ticketing te halen.”